APA ITU NUTRIFERON?


Nutriferon kini kembali dengan wajah yang baru. Setelah setahun lebih tiada stok, kini ianya kembali! Ramai penggemar Nutriferon ni lagi-lagi yang kerap demam. Dan Nutriferon ini juga dikenali sebagai perisai untuk tubuh kita.

Apa Itu Nutriferon

Nutriferon adalalah satu produk yang istimewa dirumuskan oleh SHAKLEE. Ia adalah hasil formulasi pakar imunologi Jepun mengkaji tentang sistem imunisasi manusia selama lebih 40 tahun iaitu Dr Yasuhiko Kojima. Ia berfungsi menguatkan sistem imunisasi badan kita dengan meningkatkan interferon tubuh. Interferon adalah sebahagian daripada sistem amaran awal serangan patogen oleh tubuh kita.

Apabila tubuh kita diserang oleh patogen, interferon akan dihasilkan untuk mengarahkan lebih banyak bahan-bahan imun dihasilkan untuk menghapuskan patogen-patogen tersebut dengan segera. Secara peribadi, Produk ini telah terbukti berkesan dalam membantu saya mengawal demam anak-anak saya.

10 Sebab Kenapa Nutriferon SHAKLEE adalah Pilihan Utama untuk Menguatkan Sistem Imun .

1. Bahan aktif yang menguatkan imunisasi badan secara semulajadi

  • Nutriferon adalah satu-satunya produk yang terbukti secara klinikal menguatkan sistem imunisasi tubuh dengan meningkatkan tahap interferon dalam tubuh secara semulajadi dan hanya menggunakan 100% bahan semulajadi.


2. Diformulasikan oleh saintis yang menemui Interferon sendiri

  • Produk ini diformulasikan oleh pakar imunologi Jepun bernama Dr Yasuhiko Kojima yang menemui interferon itu sendiri setelah mengkajinya sejak tahun 1954 lagi. Kajian lebih 40 tahun inilah yang dipatenkan oleh SHAKLEE dan hanya boleh diperolehi secara eksklusif melalui produk Nutriferon ini.


3. Kajian 40 tahun menyokong keberkesanan Nutriferon

  • Formulasi Nutriferon ini adalah hasil daripada kajian 40 tahun Dr Kojima setelah beliau menyaring beratus-ratus herba yang dikenal pasti mampu meningkatkan imunisasi tubuh.


4. Gabungan ekstrak tumbuhan yang telah dipatenkan

  • Setelah Dr Kojima mengkaji dan meneliti khasiat beratus-ratus jenis herba dan tumbuhan untuk mencari bahan aktif Nutriferon, beliau menjumpai 4 bahan utama yang mampu menguatkan sistem imun kita iaitu;



  • Pumpkin seed extract
  • Safflower extract
  • Asian Plaintain seed extract
  • Japanese Honeysuckle seed extract


5. Disokong dengan 4 ujian klinikal

  • Keberkesanan Nutriferon dalam menguatkan sistem imun tubuh disokong oleh 4 ujian klinikal yang komprehensif.


6. Formulasi eksklusif yang mendapat 3 paten khas

  • Formulasi Nutriferon ini telah mendapat 3 paten khas membuktikan keunggulan inovasi produk ini. Ia hanya boleh diperolehi melalui pengedar-pengedar SHAKLEE yang sah.


7. Produk berkualiti tinggi

  • Produk ini dihasilkan oleh SHAKLEE menggunakan kaedah yang terkini dan terbaik bagi memastikan ketinggian kualitinya. Bahan-bahan mentah semuanya menggunakan bahan-bahan premium berkualiti tinggi.


8. Produk dijamin selamat

  • Produk ini dijamin selamat melalui 4 ujian klinikal dan pelbagai ujian saringan kualiti untuk memastikan bahan-bahan yang digunakan dan ‘end-product’ adalah suci, halal dan tiada bahan pencemar yang membahayakan kesihatan.


9. Produk 100% semulajadi

  • Nutriferon SHAKLEE adalah 100% menggunakan bahan semulajadi tanpa pengawet atau perisa tiruan dan bahan-bahan kimia sintetik yang berbahaya kepada manusia.


10. Nutriferon 100% HALAL

  • Produk SHAKLEE ini seperti juga rangkaian produk SHAKLEE yang lain telah mendapat persijilan HALAL oleh badan yang diiktiraf oleh JAKIM iaitu Islamic Services Of America (ISA).


Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Suplimen Shaklee?

Hubungi terus ASIAH Pengedar Shaklee Bintulu melalui whatsapp +6019-8855676

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Dengan setiap panduan pengambilan suplemen Shaklee yang tepat dan betul.

Untuk lebih mudah dan cepat, anda juga boleh membuat pembelian terus di Esell. Pembayaran boleh menggunakan kad debit atau kad kredit. KLIK Esell di bawah untuk ORDER SEGERA.


Comments

  1. Numpang promo ya Admin^^
    ajoqq^^com
    mau dapat penghasil4n dengan cara lebih mudah....
    mari segera bergabung dengan kami.....
    di ajoqq^^com...
    segera di add Whatshapp : +855969190856

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA