SIJIL HALAL SHAKLEE 2018 UPDATED

Suplemen Shaklee ni Halal ke? Mana Sijil Halal Shaklee? Kalau halal kenapa tiada logo Halal pada botol nya?

Haa. Ini adalah soalan yang pernah sahabat saya sendiri tanya. Okay Asiah akan terangkan kepada anda tentang Sijil Halal Shaklee ni.

Seperti yang anda sedia maklum, produk Shaklee ini berasal dari US. Dan Produk Shaklee ada sijil halal dari Islamic Service of Amerika (ISA).


Sijil Halal Shaklee 2018 ( Update terkini Spetember 2018)

Dengan ini terbukti produk shaklee bukan sahaja diperbuat daripada bahan semulajadi selamat dan berkesan tetapi di kukuhkan lagi dengan perikhtirafan halal oleh JAKIM.

Islamic Services of America (ISA) yang mengeluarkan sijil ini adalah senarai badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM.



Untuk kepastian, anda boleh layari Portal Rasmi Halal Malaysia untuk melihat status Sijil HALAL Shaklee 2018 oleh Islamic Services of America (ISA) diiktiraf JAKIM Malaysia dalam mengiktiraf badan-badan yang bertauliah yang mengeluarkan status HALAL di seluruh dunia.


SIAPA ISA?

Satu badan Islam seperti JAKIM tapi bertempat di US.

ISA ialah satu badan Islam seperti JAKIM di Malaysia yang mengawal selia status halal. Islamic Services of America (ISA) antara senarai badan Islam luar negara yang sangat tegas dan paling sukar dalam memberikan sijil halal di US. ISA ini diiktiraf sebagai salah satu badan agama Islam di bawah JAKIM tetapi ia bertempat di Amerika Syarikat (USA).

Prosedur untuk mendapatkan sijil halal Shaklee ini sangat ketat


Shaklee ni sangat komited dalam menjaga hak pengguna muslim di Malaysia ni. Setiap tahun tanpa gagal Shaklee memperbaharui sijil HALAL Shaklee supaya pengguna Shaklee tidak ragu-ragu untuk menggunakannya. Jadi gunalah tanpa was-was.

Tetapi setiap kali ada produk Baru Shaklee akan pastikan sijil Halal akan di kemaskini.

Jadi gunalah produk Shaklee tanpa was was, Produk Shaklee bukan saja Halal tetapi di luluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM). Selari dengan piagam shaklee SELAMAT , SEMULAJADI , BERKESAN.

Baca cara Semak produk Shaklee Lulus KKM —> Disini

Jika Anda nak dapatkan produk Shaklee Boleh lah Hubungi ASIAH kerana Asiah merupakan Pengedar Shaklee Sah sejak Tahun 2016

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA