YOUTH ACTIVATING SERUM SHAKLEE

Hai semua. Ada berita baik ni nak bagitahu semua orang yang Youth Activating Serum telah dicalonkan oleh NUYOU sebagai 100 produk kecantikan yang anda wajib cuba. Apa bagus sangat ke Youth Activating Serum ni sampai boleh tercalon ni? Mestilah!




NUYOU


Siapa Nuyou ni sebenarnya dan penting sangat ke kalau tercalon oleh Nuyou ni?

NUYOU merupakan majalah kecantikan dan fesyen yang terkemuka yang telah dilancarkan semenjak tahun 1976. Ianya merupakan majalah dwibahasa dan amat diminati oleh wanita bekerjaya sekitar usia 20-an dan 30-an. Ia memuatkan pelbagai berita terkini berkaitan fesyen, tips kecantikan, inspirasi selebriti dan banyak lagi. Nuyou memberi peluang kepada pembaca untuk mengintai kehidupan dan gaya hidup selebriti dalam berfesyen tak kiralah selebriti tempatan ataupun antarabangsa. Ia juga sangat terkenal dengan kolumnis yang pakar dalam kecantikan, fesyen dan hiburan. Oleh sebab itulah, Nuyou mempunyai ramai pembaca dari seluruh pelosok negara.

Pendek kata, Nuyou ini majalah yang sangat terkemuka dalam dunia fesyen dan kecantikan. Ianya ditulis dalam bahasa cina dan juga bahasa inggeris jadi ia dapat menarik lebih ramai pembaca. Ia juga bukan sahaja ada dalam bentuk majalah, malah anda boleh dapati dalam bentuk digital. Jadi bayangkan sahaja berapa terkenalnya majalah ini. Di Malaysia, anda boleh lawati Nuyou Malaysia untuk info lanjut.












Review Youth Activating Serum

Shaine Wong merupakan salah seorang “online celebrity” yang pernah memenangi Influencer Asia 2015 the top parenting influencer award. Beliau merupakan graduan yang memilih untuk menjadi surirumah sepenuh masa. Oleh sebab beliau mempunyai sarjana muda dalam pendidikan awal kanak-kanak, maka beliau sering berkongsi tips keibubapaan di media sosial yang menjadikan beliau sangat popular. Selain daripada itu beliau sangat dikenali sebagai seorang yang meminati fesyen, penjagaan kulit, media sosial dan perniagaan atas talian. Beliau seringkali ditawarkan bekerjasama sebagai model atau duta jenama terkenal.

Beliau sendiri bersetuju bahawa Shaklee Youth Activating Serum ni sangat bagus!!

Kebaikan Youth Shaklee

Rangkaian Youth Shaklee Skin Care didatangkan dengan Pembersih, penyegar, serum, pelembab, krim malam, krim mata dan Vitamin C+E. Dalam entry 7 sebab anda harus guna Youth, Asiah ada terangkan kelebihan Youth yang anda patut tahu.

Untuk Youth Activating Serum khasnya, Ianya mengandungi 10x ganda kepekatan Youth Complex berbanding rangkaian Youth Skin Care yang lain menjadikan ia sangat berkuasa dalam menghasilkan sel baru dengan lebih cepat dan sihat. Bayangkan kulit anda diperbaharui 10 kali ganda lebih cepat!

Jadi tak hairanlah kalau ianya terpilih dan dicalonkan sebagai salah satu daripada 100 produk yang anda wajib guna dan cuba.

Masih belum yakin?


Testimoni Youth Skin Care

Tadi saya dah kongsikan satu review dari web Noyou kan. Kali ini saya jemput anda semua ke galeri testimonial Youth Shaklee untuk anda lihat sendiri perubahan dan transformasi sebenar. Muka jadi V-Shape, pori mengecil, kulit cerah, jerawat kecut, parut berkawah hilang dan banyak lagi!

Must Try!

Jadi, jangan biarkan orang lain aje seronok, cantik, jelita. Anda pun wajib cuba tau. Percayalah, kulit anda akan lebih muda dari usia sebenar. Barulah sesuai dengan jiwa muda anda tu kan?

Untuk mendapatkan Youth Activating Serum boleh hubungi saya segera dan sekiranya anda ingin melihat dan mengetahui keseluruhan harga Youth Shaklee pun boleh. Kalau guna serum sahaja pun dah hebat, apa lagi kalau satu set. Memang terbaik! Jangan tunggu lama-lama!!


Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Youth Activating Serum Shaklee?

Hubungi terus ASIAH Pengedar Shaklee Bintulu melalui whatsapp +6019-8855676

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Dengan setiap panduan pengambilan suplimen atau skincare Shaklee yang tepat dan betul.

Untuk lebih mudah dan cepat, anda juga boleh membuat pembelian terus di Esell. Pembayaran boleh menggunakan kad debit atau kad kredit. KLIK Esell di bawah untuk ORDER SEGERA.



ASIAH ANUAR |   ID 1198543

♥ FB Personal: Asiah Anuar
♥ Email : sweetcupcakes92@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 019-8855676
♥ COD Area: Bintulu, Sarawak

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

APA ITU SLIPPED DISC?