YOUTH SHAKLEE SKINCARE



Memperkenalkan Shaklee Youth Advanced Anti-Aging Regimen Skin Care, Look Younger Longer.

Padamkan satu dekad penuaan dengan YOUTH®, sebuah sistem penjagaan kulit baru revolusioner yang direka untuk membantu anda kelihatan lebih muda lebih lama.


Rangkaian Penjagaan Kulit YOUTH®

Rangkaian penjagaan kulit YOUTH direka untuk memastikan dunia sekeliling melihat anda seperti bagaimana anda melihat diri sendiri dengan memperbaharui sel-sel kulit anda supaya bertindak lebih muda. Janji kami ialah rangkaian penjagaan kulit YOUTH bukan sahaja menambah baik kesihatan kulit anda secara dramatik malah dijamin 100% mampu mengubah usia kulit anda untuk kembali muda.


Kami tahu bahawa YOUTH akan mengubah bagaimana anda melihat diri sendiri, tetapi bagaimana kami buktikan bahawa kulit anda sememangnya menjadi lebih muda? Dihasilkan secara klinikal oleh pakar kulit bertaraf dunia, Indeks Usia Kulit mengukur tanda-tanda penuaan kulit dengan data klinikal yang berasaskan fakta.






Kenapa perlu pilih YOUTH sebagai skincare?

Ia 100% menggunakan tumbuh-tumbuhan, tidak diuji ke atas haiwan dan bebas gluten!

Dan yang membuatkan nya lebih menarik dan lebih patut di miliki oleh semua orang adalah produk ini mengandungi Polifenol yang bantu membaikpulih kulit muka hingga ke peringkat sel. Tahu tak Polifenol juga terdapat di dalam Vivix Shaklee?

Minum Vivix sebagai Suplemen anti penuaan dan guna pula YOUTH Skin Care pada setiap hari, perhh. Confirm kulit anda menjadi cantik seperti kulit bayi. Best kan?


Keputusan Klinikal tanpa Kompromi

Kami telah membuktikan bahawa anda tidak perlu mengorbankan keselamatan dan ketulenan untuk keberkesanannya.

Produk-produk YOUTH adalah :

> 100% vegan
> Hipoalergenik
> Non-Comedogenic (Tidak menyumbatkan liang pori)
> Diuji oleh ahli dematologi
> Diuji oleh ahli oftamologi


Senarai komprehensif "Bebas Dari" kami mengandungi lebih 1,500 bahan kimia berbahaya dan bahan-bahan yang boleh dopersoalkan yang anda tidak akan dapati di dalam mana-mana produk YOUTH.





Setiap produk di dalam regimen ini dihasilkan daripada vitamin-vitamin anti penuaan dan polifenol untuk memberikan manfaat rawatan. Setiap produk dalam rejimen ini adalah untuk penggunaan selama 60 hari.


Rangakaian YOUTH® Shaklee Skincare 


YOUTH Skincare Shaklee terbaru ini terdiri daripada 7 jenis produk yang sangat amazing, iaitu:


YOUTH® Luminous Gel Oil Cleanser

> 3-daman-1, tidak mengandungi sabun , pH-seimbang , pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit anda untuk langkah seterusnya.


PERFECTING SKIN TONER

> Bebaskan kulit anda dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran dan tunjukkan kepada dunia, diri anda yang lebih cerah, berseri. Lakukan lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.


YOUTH ACTIVATING SERUM

> Mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex kami yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit anda berkelakuan lebih muda untuk mencapai keremajaan dan keserian terunggul.


AGE DEFENSE MOISTURISER - SPF 50 (SIANG)

> Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit anda semasa anda tidur. Campuran botanikal khas kami membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit anda kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.


RADIANCE C + E

> Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

> Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.


Baca : Harga Youth Skincare Shaklee


TESTIMONIAL




















Testimoni ini bagi yang dah guna Youth Skincare. Apa kata mereka agaknya ya, berpuas hati ke tak kan?



Klik " Shaklee Esell Order Now" untuk terus buat pembelian produk Shaklee anda secara Online.



Atau, jika anda ada sebarang persoalan dan perlukan bantuan segera, klik whatsapp Asiah untuk terus personal whatsapp Asiah.

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA