BAGAIMANA VIVIX BANTU PERLAHANKAN PENUAAN PADA PERINGKAT SELULAR


Sel-sel secara berterusan boleh rosak disebabkan oleh pendedahan alam sekitar, dan perkara-perkara yang mengakibatkan pembentukan radikal bebas. Radikal bebas boleh merosakkan komponen sel seperti DNA dan mencetuskan tindak balas keradangan yang biasa yang menyumbang kepada penuaan sel.

Vivix Bantu Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular

Untuk membantu menjaga sel-sel penting dan kuat, para saintis Shaklee mengembangkan Vivix®. Disokong oleh enam paten, Vivix merupakan terobosan ilmiah yang direka untuk membantu melindungi dan memperbaiki DNA. Banyak sangat kebaikan Vivix Shaklee, sebabnya fungsinya kepada perlahankan penuaan pada peringkat selular.



Vivix mengandungi gabungan semulajadi dari spektrum polifenol yang luas, dengan ramuan utama yang direka untuk membantu melindungi dan membaikpulih DNA hingga memperlahankan penuaan pada tahap selular.

Cara Vivix Perlahankan Penuaan Pada Peringkat Selular

Menyokong penglihatan yang sihat.

Bahan-bahan utama dalam Vivix telah ditunjukkan dalam kajian makmal untuk mengaktifkan pertahanan selular, meneutralkan radikal bebas, dan melambatkan perkembangan protein AGE yang merosakkan yang boleh mengumpul dan membawa kepada penuaan selular.

Kajian makmal menunjukkan bahawa bahan utama Vivix melindungi dan membaiki DNA. Dalam kajian klinikal, ramuan utama ditunjukkan dapat menimbulkan tindak balas keradangan orang yang sihat kepada makanan yang tidak sihat, yang boleh menyebabkan penuaan selular dari masa ke masa.

Dalam kajian klinikal awal, pengguna Shaklee yang mengambil Vivix mempunyai kadar pengurangan telomere 40% di seluruh jajaran umur dewasa berbanding kumpulan kawalan yang sihat. Telomeres adalah topi perlindungan molekul DNA berulang pada akhir kromosom. Dari masa ke masa, telomere kita secara beransur-ansur menjadi lebih pendek dan panjang telomere dianggap sebagai penanda kesihatan keseluruhan.

Kajian ke atas telomere pengguna yang mengambil Vivix mendapati kadar pemendekan telomeres mereka lebih perlahanKajian ke atas telomere pengguna berumur 80 tahun ke atas yang mengambil Vivix mendapati kadar pemendekan telomeres mereka lebih perlahan.


Ketahui lebih lanjut mengenai Vivix dari Shaklee.

Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Vivix Shaklee?

Hubungi terus ASIAH Pengedar Shaklee Bintulu melalui whatsapp +6019-8855676

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Dengan setiap panduan pengambilan suplemen Shaklee yang tepat dan betul.

Untuk lebih mudah dan cepat, anda juga boleh membuat pembelian terus di Esell. Pembayaran boleh menggunakan kad debit atau kad kredit. KLIK Esell di bawah untuk ORDER SEGERA.


ASIAH ANUAR |   ID 1198543

♥ FB Personal: Asiah Anuar
♥ FB Page: https://www.facebook.com/asiahvitaminshaklee/
♥ Email : sweetcupcakes92@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 019-8855676
♥ COD Area: Bintulu, Sarawak

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA