JAG PENAPIS AIR MUDAH ALIH SHAKLEE - GET CLEAN WATER PITCHER

Kenapa Saya Memilih Jag Penapis Air Mudah Alih “Get Clean Water Pitcher” Ini?


  • Ia amat mudah digunakan. Tak perlu nak bersusah payah pasang ke singki.
  • Hanya tuangkan sahaja air ke dalam jag dan tak perlu tunggu lama. Air sudah ditapis dan boleh terus dituang ke dalam cawan dan diminum.
  • Kualiti air yang jernih dan rasanya yang sedap. Sama seperti penapis air yang mahal di pasaran.
  • Tak perlu bersusah payah mencuci filter kerana setiap 303 liter (80 gelen) air hanya perlu tukar filternya sahaja. Senang kerja. Kalau filter lain, kena basuh kalau dah nampak kekuningan. Malasnya la.
  • Mudah dibawa ke mana-mana. Nak balik kampung, nak jalan-jalan, berkelah dan lain-lain. Dijamin seisi keluarga dapat minum air bersih. Jadi tak perlu lagi beli air mineral. Buang duit dan mencemarkan alam sekitar dengan botol-botol plastik mineral.
  • Dan yang penting sekali, HARGANYA YANG MAMPU MILIK!! Kini semua orang pun boleh memiliki penapis air dengan harga yang sangat murah dan tidak perlu bersusah-payah lagi masak air, atau pergi ke kedai-kedai yang menyediakan tempat penapis air itu. Atau menghabiskan beribu-ribu ringgit semata-mata nak memiliki air yang bersih.
  • Menjimatkan duit. Manfaat masih boleh diperolehi. Tiada lagi air berkarat di rumah. Tiada lagi risiko meminum plumbum berat dan apa-apa jenis kotoran lain juga. 


Apa itu Jag Penapis Air Mudah Alih “Get Clean Water Pitcher” Shaklee?

Penapis air mudah alih Shaklee Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penapisan air multipaten teknologi terbaru. Penapis air Shaklee ini menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air dengan mengurangkan bahan pencemaran plumbum sehingga 99%.

Penapis air mudah alih Shaklee Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penapis air jenis jag yang pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh diisi semula. Penapis air mudah alih Shaklee ini berupaya menapis sehingga 303 liter air iaitu lebih kurang 80 gelen air bagi setiap penapisan.

Kelebihan Jag Penapis Air Mudah Alih Shaklee “Get Clean Water Pitcher”

1) Selamat

Menyingkirkan kandungan plumbum dan bendasing lain. Penapis air mudah alih Shaklee Get Clean Water Pitcher berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar yang berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ianya juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association (WQA)) kerana penapis air ini berupaya mengurangkan plumbum dan bendasing lain.

2) Pilihan Bijak dan menjimatkan kos

Ramai di antara kita yang membeli air minuman di dalam botol di pasaraya ataupun di mesin-mesin penapis air berbayar. Sedar tidak sedar banyak duit dihabiskan untuk membeli air minuman ini. Sedangkan dengan penapis air mudah alih Shaklee Get Clean Water Pitcher banyak duit dapat dijimatkan. Hanya beberapa sen sahaja yang diperlukan untuk seliter air tapisan penapis air mudah alih Shaklee Get Clean water pitcher. Air yang ditapis menggunakan penapis air mudah alih Shaklee ini dapat memberikan air yang bersih dan rasa yang enak.

3) Fungsi meter yang bijak. 

Mempunyai fungsi meter yang menunjukkan bilangan penapisan yang telah dijalankan oleh penapis tersebut. Selepas 80 penapisan, filter perlu ditukar.

4) Pemasangan yang mudah dan ringkas.

 Tidak banyak alat gantian yang diperlukan

5) Penyelenggaraan yang minimum.

Tidak perlu penyelenggaraan dari juruteknik terlatih. Anda boleh lakukannya sendiri.

6) Mudah alih. Ringan dan mudah dibawa kemana sahaja. 

Rekabentuk dan saiznya seperti jag air membuatkan penapis air mudah alih ini mudah untuk di bawa kemana saja.

7) Alat gantian yang murah dan berpatutan. 

Blok karbon yang digunakan untuk menapis air sangat murah dan berpatutan harganya. Dengan harga tak sampai RM60, blok karbon ini mampu menapis air sehingga 80 kali tapisan bersamaan lebih kurang 3-4 bulan untuk keluarga yang mempunyai 4-5 orang ahli. Jadi kos penapisan air untuk sebulan hanyalah RM 15 sahaja atau 50 sen sehari!


Get Clean Water Pitcher

Apakah kandungan yang ada dalam 1 set kit permulaan penapis air mudah alih Shaklee Get Clean Water Pitcher ini?

  • Pitcher (Jag) x 1 unit
  • Housing kit (yang berwarna hijau dan putih) x 1 set
  • Blok karbon filter x 4 unit


Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Suplimen Shaklee?

Hubungi terus ASIAH Pengedar Shaklee Bintulu melalui whatsapp +6019-8855676

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Dengan setiap panduan pengambilan suplemen Shaklee yang tepat dan betul.

Untuk lebih mudah dan cepat, anda juga boleh membuat pembelian terus di Esell. Pembayaran boleh menggunakan kad debit atau kad kredit. KLIK Esell di bawah untuk ORDER SEGERA.



ASIAH ANUAR |   ID 1198543

♥ FB Personal: Asiah Anuar
♥ FB Page: Pengedar Shaklee Bintulu / Asiah Health & Beauty Vitamins
♥ Email : sweetcupcakes92@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 019-8855676
♥ COD Area: Bintulu, Sarawak

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

APA ITU SLIPPED DISC?