DAFTAR AHLI SHAKLEE UNTUK DAPAT KEBAIKAN AHLI




1) Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli atau pengedar Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk registration fee sebanyak RM75.00 ataupun membuat pembelian melebihi 200 points (dalam lingkungan RM700) untuk mendapat keahlian percuma.

Anda cuma perlu menghubungi saya (saya akan uruskan urusan pendaftaran) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID 1198543 saya sebagai sponsor/upline.


2) Berapakah yuran keahlian Shaklee?

Pendaftaran ialah RM65* belum termasuk kos pos (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10.00 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya.

Jumlahnya ialah RM75.00 (jika memberkit diposkan kerumah anda)


3) Perlu ke maintain point dalam Shaklee?

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points, melainkan anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan points tertentu dan maintain points tertentu.

Tapi kalau cuma makan sendiri, share dengan saudara-mara, tak perlu risau nak maintain2 atau minimum purchase


Stok available untuk anda 

4) Wajib ke membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Tidak, tak perlu maintain point atau ada pembelian setiap bulan. Beli produk selang 2 bulan pun tidak mengapa.


5) Apakah yang diperlukan sekiranya saya ingin mendaftar sendiri di branch Shaklee?

Anda perlukan sponsor id iaitu ahli berdaftar dengan Shaklee. Sila gunakan ID 1198543 saya (hubungi saya 0198855676) sekiranya anda berhasrat untuk bersama dengan saya dalam Shaklee.

Daftar ahli di sini : www.shaklee2u.com.my


6) Apa perlu dilakukan jika saya sudah berdaftar dengan orang lain, tetapi mahu sertai Asiah Anuar dalam Shaklee?

Anda boleh tukar upline dengan register semula. Tapi ada tempoh bertenang yang anda perlu tunggu sebelum mendaftar semula. Anda perlu membuat pembayaran untuk menjadi ahli seperti mula-mula mendaftar (step paling atas tadi). Anda boleh menggunakan ID saya sebagai sponsor anda.


7) Apakah kelebihan jadi ahli Shaklee?

Anda dapat membuat pembelian dengah harga ahli (boleh email ke asiahanuar92@gmail.com atau whatsapp 0198855676 untuk mengetahui Pricelist Shaklee). Setiap pembelian, anda akan diberi points yang ditukar boleh kepada cash setiap bulan. T&C Applies*

Dengan menjadi ahli di bawah naungan Asiah Anuar, anda boleh memulakan perniagaan Shaklee anda sendiri di bawah bimbingan team kami iaitu The Mighty Awesome Team


8) Bagaimana untuk mendaftar?

 Hubungi saya untuk saya bantu ya


FB : Asiah Anuar
Instagram : @asiah_anuar
Blog : http://asiahanuar.blogspot.com
COD : Kawasan Bintulu Sarawak.
Pos untuk luar kawasan Bintulu

Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

KENALI SIMPTOM AKIBAT SARAF TERHIMPIT