KEISTIMEWAAN PRODUK SHAKLEE BABY




Yeay! Sekarang dah ada produk khas untuk bayi. Rasa gembira dan teruja sangat apabila Shaklee mengeluarkan produk terbarunya  iaitu Shaklee baby. Shaklee untuk bayi anda yang comel montel gebu gebas tu. 

Shaklee sememangnya terkenal dengan makanan tambahan yang semulajadi dan organik dan produk yang sangat mesra alam. Jadi, shaklee untuk bayi anda ni pun dijamin sangat selamat, semulajadi dan berkesan. 

Nak tahu lebih pasal produk shaklee untuk bayi ni? Jom!

Shaklee baby memahami keperluan bayi anda dan hanya menggunakan bahan-bahan yang SELAMAT, LEMBUT & ORGANIK untuk menghasilkan produk penjagaan kulit terbaik untuk simanja anda.

Dalam Set ini ada 3 produk iaitu Gentle wash, Soothing lotion dan Massage oil.




GENTLE WASH

Mengandungi chamomile, lavender dan aloe vera organik, mandian yang lembut ini menenteramkan, menenangkan dan melegakan kulit. Ianya tidak menimbulkan alahan, mempunyai pH yang seimbang dan diuji untuk sensitiviti, sememangnya sesuai untuk mandian yang penuh dengan kasih sayang bagi kulit yang lebih lembut!


MASSAGE OIL

Minyak urut yang sangat lembut ini sememangnya sempurna untuk mengurut bayi anda pada bila-bila masa ataupun untuk digunakan sebagai pelembap selepas mandian. Mengandungi minyak biji bunga matahari, lavender dan chamomile, ia memberikan sentuhan yang lembut dan penuh kasih sayang.



SOOTHING LOTION

Kekalkan pipi gebu simanja dan kelembapan jari jemarinya dengan losyen yang lembut ini. Ianya mengandungi chamomile, lavender, minyak rosemary, minyak vanila, minyak biji bunga matahari, minyak biji jojoba dan shea butter organic

 

KEISTIMEWAAN SHAKLEE




Diuji oleh pakar pediatrik, Tidak menimbulkan alahan, Bahan semulajadi dan organik, pH yang seimbang, Diuji secara klinikal, Diformulasi tanpa: Paraben, 1,4-dioxan, Natrium lauril sulfat (SLS), Phthalates, Bisphenol-A (BPA), Formaldehid, warna tiruan atau wangian.

Kalau kita lihat dipasaran, memang banyak produk untuk bayi tetapi adakah semuanya selamat?




Sebab tu, bukan sembarangan produk kita boleh sapu kan kat anak kita terutamanya ketika mereka masih bayi. 

Produk Shaklee ni, seperti yang dimaklumkan tadi, ianya diperbuat daripada bahan semulajadi dan organik. Tahukah anda, bahan seperti rosemary oil, minyak vanila, minyak biji jojoba dan shea butter organik tu sangat berkualiti tinggi dan harganya juga tinggi?

Sebab apa?

Sebab ianya berbaloi untuk bayi kita. Kalau yang dah pernah kena ruam, alahan, ibu-ibu boleh faham kot betapa susahnya nak cari penyelesaian. Bimbang kita ni sebagai ibu. Cuba segala macam produk. Kadang sampai buntu betul tak? Ibu yang ada pengetahuan, mereka buat sendiri produk untuk anak mereka, juga dengan menggunakan bahan-bahan premium yang di sebutkan tadi.

Betul, bukan senang nak uruskan si manja ni ye. Jadi tugas kita untuk memberikan yang terbaik untuk mereka. Kalau tak, kita juga yang risau, anak kulit gatal, meruam, menangis berpanjangan, kita juga yang stress ye tak?


DAH YAKIN DENGAN SHAKLEE?






Bagi yang nak merasa sendiri pengalaman bersama SHAKLEE BABY ni, anda boleh beli dan rasa sendiri kesannya pada bayi anda. 


Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian, boleh hubungi Asiah untuk pertanyaan dan anda boleh click pada Esell di atas untuk buat pembelian secara direct.






Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA