CARA ATASI RABUN DAN SILAU

Assalammu'alaykum wbt,


Hari ni Asiah nak share pulak tentang Carotomax Shaklee yang semakin GLAMOUR sekarang ni. Makin terbukti kehebatan Carotomax ni. Mana tak nya, sekarang ni dah jadi buah mulut orang bagi kalangan yang tengah mencari jalan penyelesaian tehadap masalah mata mereka.




Betul kah Carotomax Shaklee ni vitamin untuk mata yang sihat?


MANFAAT UTAMA CAROTOMAX

  • Mempertingkatkan penglihatan. Ia menghasilkan "ungu visual" yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap.
  • Membantu mengurangkan penyakit kulit. Pengambilan ikut dos yang dibenarkan mampu mengurangkan keradangan akibat penyakit kulit.
  • Melindungi Epithelial dengan memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, dan merawat ulser saluran usus.
  • Melawan kanser dan oksidasi. Pengambilan beta karotene mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ia juga mengurangakan serangan radikal bebas dan singkirkan sel-sel yang dah mati.
  • Menghalang infeksi dengan merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan gejala penyakit kronik seperti sakit jantung, batuk, asma, dan selsema.
  • Merangsang perkembangan kanak-kanak/remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit membran mukosa, gigi yang sihat, gusi dan sistem produksi.
  • Ia juga membantu penghasilan sperma yang sihat.


APA YANG ADA DALAM CAROTOMAX ?





Dalam setiap kapsul Carotomax ada 6 jenis Carotenoid untuk kesihatan mata


1. Alpha Carotene - untuk penglihatan mata, mata sihat serta menghalang degenerasi penglihatan.

2. Beta Carotene - memperbaiki kulit dan memepercepatkan pemulihan luka, memeprtingkatakan sistem imun, mengurangkakn risiko kanser usus, payudara dan prostat.

3. Lycopene - bersifat anti-oksidan, menghalang penuaan organ, serviks yang kuat, kitaran jantung dan sistem imun serta mengurangkan penyakit kalenjar prostat.

4. Astaxanthin - karotenoid astaxanthin dituai/dihasilkan daripada mikroalga laut, sumber yang poten dan tulen. Kelebihanya ialah melindungi kerosakan oksidasi kolestrol LDL.

5. Lutein - menyekat katarak, AMD (Age Related Macular Disease/ penyakit makular berkaitan umur ) dan glaukoma. 

6. Zeaxanthin - melindungi mata, menuras cahaya gelombang biru pendek berbahaya. Ia juga bertindak mengurangkan risiko kanser payudara ovari, endometrial dan serviks.



Selepas mengetahui kesemua fungsi karotenoid, pastinya anda inginkan yang terbaik untuk kesihatan mata dan badan anda. Setiap sen yang kita labur pastinya sangat berharga kan. dan pastinya kita nak sesuatu yang berbaloi harganya dan bernilai untuk kesihatan kita.

Rata-rata yang mencuba mengakui kebaikan Carotomax Shaklee untuk kesihatan mata dan kesihatan badan mereka. Pendek kata, Carotomax Shaklee amat terbukti keberkesanannya.




TESTIMONI MEREKA YANG DAH CUBA CAROTOMAX












Jika anda berminat nak dapatkan VITAMIN SHAKLEE ni, anda boleh klik pada eSell tersebut.
 Klik di sini untuk sebarang tempahan

Jika anda ada pertanyaan tentang supplement shaklee, anda boleh klik pada whatsapp Asiah.


Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

PUNCA CYST, FIBROID DAN CARA ATASINYA