STOP SMOKING with VIVIX Shaklee

Hari ni saya ingin menyeru kepada perokok-perokok tegar di luar sana supaya berhenti merokok !




Ye, saya tahu memang susah nak berhenti merokok. Siap menggigil satu badan lagi kalau tak merokok satu hari kan. Tapi jika anda ada niat untuk berhenti merokok, In shaa Allah, Allah akan permudahkan dan tunjukkan korang jalan.


Bagaimana VIVIX Shaklee boleh buat perokok tegar rasa tak nak merokok?? 



Vivix membantu meningkatkan prestasi sel dengan 4 cara :

1. Melindungi DNA dari kerosakkan - setiap sel dalam tubuh manusia terdedah kepada 1 juta radikal bebas yang boleh menyebabkan kerosakan sel.

2. Membaiki kerosakan DNA - dengan cara memperbaiki pengatur genetik yang berperanan dalam proses pembaikan sel.

3. Mengecas tenaga pada Mitokondria (sumber tenaga sel) - sel yang tidak mempunyai tenaga yang cukup tidak akan berfungsi dengan sebaiknya.

4. Membersihkan protein AGE (bahan sisa dari tindakbalas protein) - semakin bertambah umur, semakin banyak bahan sisa dalam sel yang boleh mengganggu fungsi optimum sel.


Semua sedia maklum bahawa kesan dari asap rokok yang dihidu akan merangsang sel paru-paru menjadi abnormal. Merokok juga boleh menyebabkan kulit tidak mendapat oxygen yang tidak mencukupi, menyebabkan sel tidak dapat membentuk dengan sempurna.

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang menghidap kanser, vivix dapat membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktrur DNA sel tersebut.

Dengan pengambilan Vivix Shaklee secara berterusan, In shaa Allah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix akan menyebabkan anda secara automatik tak nak merokok lagi setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. Dengan pengambilan Vivix, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok , bahkan anda juga akan bertambah sihat, berseri dan nampak muda.

Kenapa? Sebab Vivix merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda.. Menarik kan?


Saya kongsikan beberapa testimoni customer yang dah berjaya berhenti merokok dengan Vivix Shaklee :








Bagaimana nak dapatkan Vivix ni? Anda boleh dapatkan nya dengan pembelian twin pack ni untuk tawaran yang istimewa..



Untuk keterangan lanjut anda boleh hubungi saya :

ASIAH ANUAR |    ♥ ID 1198543

♥ FB Personal: Asiah Anuar
♥ FB Page: https://www.facebook.com/shakleeAA
♥ Email : sweetcupcakes92@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp :019-8855676
♥ COD Area: Bintulu sarawak





Comments

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

APA ITU SLIPPED DISC?