Vitamin Apa Yang Sesuai Untuk Kanak- Kanak?

KEBAIKAN VITALEA FOR CHILDREN SHAKLEE

Dipenuhi dengan khasiat kebaikan, Vita-Lea for Children Chewable Shaklee disediakan dalam bentuk mudah untuk kanak-kanak menikmatinya. Ia dilengkapi dengan 19 nutrienpenting serta menyediakan 100% nilai harian vitamin C. Kini diperkaya dengan vitamin D-600IU bagi setiap hidangan, dengan 150% nilai harian.

Turut diperkaya dengan kalsium dan magnesium bagi memberi sokongan menguatkan tulang serta badan yang sihat. Ditambah dengan khasiat buah oren, anggur dan campuran perisa beri, Vita-Lea bagi kanak-kanak pasti menyeronokkan. Hanya dua tablet sehari dan mereka bermain sepuasnya.


Fakta ringkas Set Vitamin Premium Shaklee untuk Kanak-kanak

Vita-Lea for Children

  • Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak
  • Menyediakan 150% nilai harian vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi
  • Memberi 100% nilai harian vitamin C
  • Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar proses badan manusia
  • Berasaskan phytonutrien semulajadi
  • Manisan semulajadi dengan Xylitol, tidak menggalakkan kaviti
  • Kaya dengan sumber nutrien antioksidan
  • Diperkaya dengan buah oren, anggur dan campuran perisa beri

Meal Shakes Shaklee

Menyediakan hidangan lengkap dengan asid amino penting, serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. 

Ia diperbuat daripada bahan semulajadi iaitu buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain. 

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi organisma protein yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh, dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa. 

Kebiasaannya, ia mengandungi pelbagai nutrisi seperti immunoglobulin, lactoferrin, bakteriolysin dan sebagainya.

Meal shakes Shaklee dihasilkan untuk semua golongan, dari bayi, kanak-kanak, pelajar, ibu mengandung, para atlet, pengamal sayuran (vegetarian), orang sakit, orang uang sibuk bekerja atau orang yang selalu mengambil makanan segera. Jika anda mencari sarapan pagi yang penuh berkhasiat, meal shakes shaklee merupakan pilihan yang tepat dan bijak.



3. Omega Guard Shaklee.
Diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara jepun. Ia merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Berbanding dengan produk omega dipasaran, omega guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia, yang mengandungi rangkaian spectrum penuh, 7 jenis asid lemak omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Sebiji omega guard dapat membekalkan 905mg asid lemak omega-3, EPA dan DHA.

Shaklee menggunakan kaedah ultratulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan minyak ikan omega guard yang terbaik. Ia dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul, untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulaja, sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmiun, dioksin dan PCB (polychlorinated biphenyl) yang merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.

4. ChewableVita-C Plus 100mg.
Chewable vita-c plus shaklee ditingkatkan formulasinya dengan tambahan citrus bioflavanoid complex yang menjadikannya antara supplemen vitamin c paling lengkap dipasaran. Manfaat vitamin c dalam chewable vita-c plus ini bukan saja boleh dinikmati oleh kanak-kanak, malahan sangat sesuai juga, untuk orang dewasa yang susah nak telan tablet.  Kanak-kanak sangat sukakan rasanya.....


Tahukah Anda?

  • Dari kelahiran hingga umur 3 tahun, perkembangan otak amat peka terhadap pemakanan bayi dan 75% daripada kapasiti otaknya berlaku dalam tempoh yang genting ini.
  • Selepas umur dua tahun, pengambilan makanan berlemak seharusnya diambil dalam kuantiti sederhana rendah untuk mengelakkan penyakit jantung, kegemukan dan masalah kesihatan yang lain.
  • Pada umur lima tahun, 90% daripada perkembangan otak kanak-kanak telah lengkap.
  • Antara umur 11 dan 16 tahun, satu peningkatan yang besar dalam tumbesaran biasanya berlaku dengan peningkatan berat badan dan pertumbuhan otot yang ketara.

Nak order? Jika anda berminat nak mendapatkan Vita-Lea For Children ni, anda boleh klik pada eSell di bawah.


Atau jika anda ada sebarang pertanyaan, anda boleh klik pada whatsapp Asiah di bawah.




Comments

  1. aya adalah Pengedar Sah Shaklee Bintulu Sarawak ...

    Penghantaran COD boleh dibuat di kawasan tersebut, dan penghantaran pos akan dibuat pada keesokan hari nya apabila bayaran sudah dibuat pada hari sebelum nya. Insya Allah barang akan sampai mengikut standard POS LAJU iaitu 3-4 hari bekerja.

    Semua pertanyaan akan dilayan secepat mungkin.

    JOM SIHAT DENGAN SHAKLEE. Nak Sihat dan Free Konsultan boleh call/pm/wasapp 0198855676

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

APA ITU SLIPPED DISC?