KANSER PAYUDARA SEMBUH DENGAN VIVIX


"PEMBUNUH UTAMA WANITA"

Itu lah ungkapan sesuai untuk barah payudara. Dianggarkan 95 peratus daripada kes kanser payudara dihidapi oleh golongan wanita. Angka ini jelas menunjukkan ia sebagai kanser utama yang amat ditakuti kaum hawa. Walaupun kajian berpendapatan kanser payudara berisiko tinggi terhadap  faktor genetik seseorang, namun ia bukanlah ramalan yang tepat kerana ada juga pesakit kanser ini tidak mempunyai sejarah keluarga yang menhidapinya.

Kenapa VIVIX?

 Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011, kajian ke atas resveratrol menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.

 Pada 2008, kajian pada kutur sel, kesan resveratrol menyekat kanser payudara dari terus berkembang di peringkat awal. Hasil kajian diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.

 Tahun 2007, laporan oleh Biologi Kanser & Terapi, resveratrol bertindak menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses dimana sel2 normal menjadi sel2 kanser)

 Satu lagi kajian tahun 2008 di dalam jurnal Karsinogenesis, menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil
androgen).









Bebas dari breast cancer selepas 2 tahun amal vivix


Bagaimana Cara Untuk Mendapatkan Suplimen Shaklee?

Hubungi terus ASIAH Pengedar Shaklee Bintulu melalui whatsapp +6019-8855676

Saya adalah Pengedar Sah Shaklee Seluruh Malaysia. Dengan setiap panduan pengambilan suplemen Shaklee yang tepat dan betul.

Untuk lebih mudah dan cepat, anda juga boleh membuat pembelian terus di Esell. Pembayaran boleh menggunakan kad debit atau kad kredit. KLIK Esell di bawah untuk ORDER SEGERA.



ASIAH ANUAR |   ID 1198543

♥ FB Personal: Asiah Anuar
♥ FB Page: https://www.facebook.com/asiahvitaminshaklee/
♥ Email : sweetcupcakes92@gmail.com
♥ Call/SMS/WhatsApp : 019-8855676
♥ COD Area: Bintulu, Sarawak

Comments

  1. aya adalah Pengedar Sah Shaklee Bintulu Sarawak ...

    Penghantaran COD boleh dibuat di kawasan tersebut, dan penghantaran pos akan dibuat pada keesokan hari nya apabila bayaran sudah dibuat pada hari sebelum nya. Insya Allah barang akan sampai mengikut standard POS LAJU iaitu 3-4 hari bekerja.

    Semua pertanyaan akan dilayan secepat mungkin.

    JOM SIHAT DENGAN SHAKLEE. Nak Sihat dan Free Konsultan boleh call/pm/wasapp 0198855676

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

5 CARA UNTUK KECUTKAN FIBROID TANPA PERLU PEMBEDAHAN

5 CARA KECUTKAN CYST TANPA PERLU PEMBEDAHAN

APA ITU SLIPPED DISC?